2015. december 5., szombat

Ádvent 7. napja - Az egyiptomi macska története folytatás




Az én Mózesem csodálatos férfi volt. Mennyit kellett vitatkoznia és veszekednie az izraeli néppel! Más már rég faképnél hagyta volna őket… Néha maga sem tudta, hogy mit tegyen. Ilyenkor én minden tőlem telhetőt megtettem, hogy segítsem, vigasztaljam, szórakoztassam és bátorítsam őt. De az emberek néha annyira hülyék tudnak lenni!


Mózes általában végtelen türelemmel hallgatta őket (bár nem mindig – hamar megtanultam én is, mikor jobb, ha nem kerülök az útjába) és sosem fordult el Istentől. Már nagyon idős volt, amikor meghalt és végül nem jutott be az Ígéret tejjel és mézzel folyó földjére. De látta azt.



Az egész nép gyászolta és megsiratta a halálát, még annak ellenére is, hogy olykor tényleg nehéz volt vele. Azóta sem találkoztam olyan nagyszerű emberrel, mint ő. (5Móz 34, 10–12)

 Forrás: http://www.boredpanda.com/cat-animals-photography-felicity-berkleef/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése